Digitaaliset mainospaikat
Åu.fi:ssä julkaistaan tuoreita uutisia vuoden jokaisena päivänä. Ota yhteyttä myyjiimme, niin räätälöidään sinulle sopiva ratkaisu!
Hintoihin lisätään arvonlisävero.
Åu.fi:ssä julkaistaan tuoreita uutisia vuoden jokaisena päivänä. Ota yhteyttä myyjiimme, niin räätälöidään sinulle sopiva ratkaisu!
Hintoihin lisätään arvonlisävero.
Desktop 980×400 px
Mobiili 300×300 px
Max 200 kt (desktop) / 100 kt (mobiili)
25€ CPM
Desktop 300×600 px
Mobiili 300×600 px
Max 200 kt (desktop) / 100 kt (mobiili)
15 € CPM
Desktop 980×120 px
Mobiili 320×50 px
Max 200 kt (desktop) / 100 kt (mobiili)
15 € CPM
Desktop 300×250 px
Mobiili 300×250 px
Max 200 kt (desktop) / 100 kt (mobiili)
12€ CPM
Desktop 468×400 px
Mobiili 300×300 px
Max 200 kt (desktop) / 100 kt (mobiili)
12€ CPM
Pop-up banneri (eksklusiivinen näkyvyys)
Desktop 500×500 px
Mobiili 320×480 px
650 € + alv / päivä
1170 € + alv / 3 päivää
Desktop 620x891px
Mobiili 300×600 px
Max 200 kt (desktop) / 100 kt (mobiili)
250 € + alv/päivä
Digietusivu avautuu automaattisesti koko ruudun näkymään ennen kuin Åbo Underrättelserin varsinainen sivusto latautuu.
Desktop/mobiili 600x700px
Max 200 kt (desktop ja mobiili)
400 € + alv/päivä
768×960 px
865 € + alv / viikko
300 € + alv / päivä
CPM (Cost Per Mille) ilmaisee mainoksen tuhannen näyttökerran hinnan. Vaihtoehto CPM-hinnoittelulle on CPC (Cost Per Click), joka ilmaisee hinnan mainoksen yksittäisille klikkauksille.
Mainostamisen yhteydessä CPM-luku siis kertoo, mitä mainostaja maksaa mainoksen tuhannesta näyttökerrasta. CPM-hinnalla mainostaminen on hyvä keino tavoittaa laaja kohderyhmä matalaksi muodostuvalla loppusummalla.
Esimerkki
CPM-hinta ÅU:n sivustolla näytettävälle paraatimainokselle on 20 euroa. Tarvittava budjetti 50 000 näyttökerralle on 1000 euroa.
Näyttökerrat: 50 000
Paraatimainoksen kampanjabudjetti: 1000 €
à 1000 € / 50 000 x 1000 = 20 €
Hinta tuhatta näyttöä kohden, eli CPM-hinta, on 20 euroa.